VOORWOORD

Authentieke match

De Hippe Vegetariër werkt graag samen met bedrijven en merken die aansluiten bij de visie en het imago van De Hippe Vegetariër en een verrijking zijn voor de lezers van dit blog. Eerlijkheid duurt het langst, dus wij schrijven alleen over een product of merk als we er 100% achter staan en het product zelf zouden aanschaffen. Daarom maakt De Hippe Vegetariër altijd een weloverwogen en kritische keuze met duurzame en authentieke samenwerkingen tot gevolg. Dit wordt gewaardeerd door onze lezers: 92% staat neutraal tot positief tegenover artikelen in samenwerking met food bedrijven en vindt het prima als De Hippe Vegetariër commerciële producten test en bespreekt. Bovendien staat 77% van de lezers neutraal tot positief tegenover de kwaliteit en geloofwaardigheid van de gesponsorde content op De Hippe Vegetariër. De Hippe Vegetariër geeft je een inspirerend platform, een krachtige stem en een groot bereik bij een groep bewuste en zeer betrokken lezers. Wij maken van samenwerken een win-win situatie!

Artikelen met inhoud

Bij De Hippe Vegetariër staat kwaliteit en eigenheid in tekst en beeld voorop. Wij vinden het ontzettend leuk om de diepte in te duiken en dit te delen met de lezers. Alle artikelen zijn dan ook van hoge kwaliteit en geschreven met veel aandacht voor leesbaarheid, aantrekkelijkheid, formulering en opbouw. Daarnaast zijn alle artikelen uitgebreid en inhoudelijk geschreven omdat De Hippe Vegetariër niet alleen een doorgeefluik is, maar bovenal een platform dat kennis en inspiratie overbrengt. Wij gaan dus op zoek naar het hele verhaal en zijn geïnteresseerd van kop tot staart. Onze passie voor het onderwerp zie je terug in ieder artikel.

Verleiden met vegetarisch

Onze recepten staan bekend om hun eenvoud en haalbaarheid voor de thuiskok, maar altijd met een verrassende twist. In tekst en beeld laten we zien hoe veelzijdig de vegetarische keuken is en verleiden we onze lezers om vaker een vega maaltijd op het menu te zetten. Meer dan de helft van de lezers van De Hippe Vegetariër is ‘flexitariër’, dus met onze vegetarische inspiratie maken we dagelijks een verschil. Dit doen we niet alleen op het blog en via onze social media kanalen, maar ook via Google. Dankzij veel aandacht voor SEO, worden de recepten van de De Hippe Vegetariër op Google bijzonder goed gevonden en staan ze bijna altijd bovenaan de eerste pagina.

Dankzij het vaste team bestaande uit Isabel Boerdam (oprichter),
Lieske van der Waals (hoofdredacteur), Robin Walrecht (receptontwikkelaar), Suzanne Harlaar (receptontwikkelaar), Léonie Koker (receptontwikkelaar)
en Karlijn Swaen (eindredacteur) is De Hippe Vegetariër elke dag verzekerd
van een nieuw artikel en een interactieve social media-aanpak op
Facebook, Instagram, TikTok en Pinterest. Zo zijn we altijd op de hoogte
van de laatste vega ontwikkelingen en dagelijks in contact met onze lezers.
We weten wat er leeft, en spelen daar voortdurend op in, om zo elke dag opnieuw hét vegetarische platform van Nederland te zijn.

Hét vegetarische platform van Nederland

VOOR
WOORD

Authentieke match

De Hippe Vegetariër werkt graag samen met bedrijven en merken die aansluiten bij de visie en het imago van De Hippe Vegetariër en een verrijking zijn voor de lezers van dit blog. Eerlijkheid duurt het langst, dus wij schrijven alleen over een product of merk als we er 100% achter staan en het product zelf zouden aanschaffen. Daarom maakt De Hippe Vegetariër altijd een weloverwogen en kritische keuze met duurzame en authentieke samenwerkingen tot gevolg. Dit wordt gewaardeerd door onze lezers: 92% staat neutraal tot positief tegenover artikelen in samenwerking met food bedrijven en vindt het prima als De Hippe Vegetariër commerciële producten test en bespreekt. Bovendien staat 77% van de lezers neutraal tot positief tegenover de kwaliteit en geloofwaardigheid van de gesponsorde content op De Hippe Vegetariër. De Hippe Vegetariër geeft je een inspirerend platform, een krachtige stem en een groot bereik bij een groep bewuste en zeer betrokken lezers. Wij maken van samenwerken een win-win situatie!

Artikelen met inhoud

Bij De Hippe Vegetariër staat kwaliteit en eigenheid in tekst en beeld voorop. Wij vinden het ontzettend leuk om de diepte in te duiken en dit te delen met de lezers. Alle artikelen zijn dan ook van hoge kwaliteit en geschreven met veel aandacht voor leesbaarheid, aantrekkelijkheid, formulering en opbouw. Daarnaast zijn alle artikelen uitgebreid en inhoudelijk geschreven omdat De Hippe Vegetariër niet alleen een doorgeefluik is, maar bovenal een platform dat kennis en inspiratie overbrengt. Wij gaan dus op zoek naar het hele verhaal en zijn geïnteresseerd van kop tot staart. Onze passie voor het onderwerp zie je terug in ieder artikel.

Verleiden met vegetarisch

Onze recepten staan bekend om hun eenvoud en haalbaarheid voor de thuiskok, maar altijd met een verrassende twist. In tekst en beeld laten we zien hoe veelzijdig de vegetarische keuken is en verleiden we onze lezers om vaker een vega maaltijd op het menu te zetten. Meer dan de helft van de lezers van De Hippe Vegetariër is ‘flexitariër’, dus met onze vegetarische inspiratie maken we dagelijks een verschil. Dit doen we niet alleen op het blog en via onze social media kanalen, maar ook via Google. Dankzij veel aandacht voor SEO, worden de recepten van de De Hippe Vegetariër op Google bijzonder goed gevonden en staan ze bijna altijd bovenaan de eerste pagina.

Dankzij het vaste team bestaande uit Isabel Boerdam (oprichter),
Lieske van der Waals (hoofdredacteur), Robin Walrecht (receptontwikkelaar), Suzanne Harlaar (receptontwikkelaar), Léonie Koker (receptontwikkelaar)
en Karlijn Swaen (eindredacteur) is De Hippe Vegetariër elke dag verzekerd
van een nieuw artikel en een interactieve social media-aanpak op
Facebook, Instagram, TikTok en Pinterest. Zo zijn we altijd op de hoogte
van de laatste vega ontwikkelingen en dagelijks in contact met onze lezers.
We weten wat er leeft, en spelen daar voortdurend op in, om zo elke dag opnieuw hét vegetarische platform van Nederland te zijn.

Hét vegetarische platform 
van Nederland