background

VOORWOORD

btn down

Hét vegetarische platform van Nederland

Dankzij het vaste team bestaande uit Isabel Boerdam (oprichter), Lieske van der Waals (hoofdredacteur), Daniëlle van Kampen (redacteur), Robin van Walrecht (receptontwikkelaar) en Sien van Tol (eindredacteur) is de Hippe Vegetariër verzekerd elke dag verzekerd van een nieuw artikel en een interactieve social media-aanpak op Facebook, Instagram, TikTok en Pinterest. Zo zijn we altijd op de hoogte van de laatste vega ontwikkelingen en dagelijks in contact met onze lezers. We weten wat er leeft, en spelen daar voortdurend op in, om zo elke dag opnieuw hét vegetarische platform van Nederland te zijn.

small photo 1
small photo 2
btn back to hero
btn back to top

Onze recepten, ontwikkeld door Lieske van der Waals, staan bekend om hun eenvoud en haalbaarheid voor de thuiskok, maar altijd met een verrassende twist. In tekst en beeld laten we zien hoe veelzijdig de vegetarische keuken is en verleiden we onze lezers om vaker een vega maaltijd op het menu te zetten. Meer dan de helft van de lezers van De Hippe Vegetariër is ‘flexitariër’, dus met onze vegetarische inspiratie maken we dagelijks een verschil. Dit doen we niet alleen op het blog en via onze social media kanalen, maar ook via Google. Dankzij veel aandacht voor SEO, worden de recepten van de De Hippe Vegetariër op Google bijzonder goed gevonden en staan ze bijna altijd bovenaan de eerste pagina.

Verleiden met vegetarisch

Bij De Hippe Vegetariër staat kwaliteit en eigenheid in tekst en beeld voorop. Dankzij de communicatie achtergrond van Isabel Boerdam (CommunicatieTalent van het jaar 2018) en Mariëlle van Stek zijn alle artikelen van een hoge kwaliteit met veel aandacht voor leesbaarheid, aantrekkelijkheid, formulering en opbouw. Daarnaast zijn alle artikelen uitgebreid en inhoudelijk geschreven omdat De Hippe Vegetariër niet alleen een doorgeefluik is, maar bovenal een platform dat kennis en inspiratie overbrengt. Wij gaan dus op zoek naar het hele verhaal en zijn geïnteresseerd van kop tot staart. Onze passie voor het onderwerp zie je terug in ieder artikel.

Artikelen met inhoud

small photo 1 (Copy)

De Hippe Vegetariër werkt graag samen met bedrijven en merken die aansluiten bij de visie en het imago van De Hippe Vegetariër en een verrijking zijn voor de lezers van dit blog. Eerlijkheid duurt het langst, dus wij schrijven alleen over een product of merk als we er 100% achter staan en het product zelf zouden aanschaffen. Daarom maakt De Hippe Vegetariër altijd een weloverwogen en kritische keuze met duurzame en authentieke samenwerkingen tot gevolg. Dit wordt gewaardeerd door onze lezers: 92% staat neutraal tot positief tegenover artikelen in samenwerking met food bedrijven en vindt het prima als De Hippe Vegetariër commerciële producten test en bespreekt. Bovendien staat 77% van de lezers neutraal tot positief tegenover de kwaliteit en geloofwaardigheid van de gesponsorde content op De Hippe Vegetariër. De Hippe Vegetariër geeft je een inspirerend platform, een krachtige stem en een groot bereik bij een groep bewuste en zeer betrokken lezers. Wij maken van samenwerken een win-win situatie!

Authentieke match

background

VOOR
WOORD

btn down

Hét vegetarische platform 
van Nederland

Dankzij het vaste team bestaande uit Isabel Boerdam (oprichter), Lieske van der Waals (hoofdredacteur), Mariëlle van Stek (redacteur), Sien van Tol (eindredacteur), Anne Bolten (social media expert), Lauren Kreijger (receptontwikkelaar), Sammie Eslamimoghaddam (receptontwikkelaar) en Enza Bom (redacteur) is De Hippe Vegetariër verzekerd van twee artikelen per dag en een interactieve social
media-aanpak op Facebook en Instagram. Zo zijn we altijd op de hoogte van de laatste vega ontwikkelingen en dagelijks in contact met onze lezers.
We weten wat er leeft, en spelen daar voortdurend op in, om zo elke dag
opnieuw hét vegetarische platform van Nederland te zijn.

Onze recepten, ontwikkeld door Lieske van der Waals, staan bekend om hun eenvoud en haalbaarheid voor de thuiskok, maar altijd met een verrassende twist. In tekst en beeld laten we zien hoe veelzijdig de vegetarische keuken is en verleiden we onze lezers om vaker een vega maaltijd op het menu te zetten. Meer dan de helft van de lezers van De Hippe Vegetariër is ‘flexitariër’, dus met onze vegetarische inspiratie maken we dagelijks een verschil. Dit doen we niet alleen op het blog en via onze social media kanalen, maar ook via Google. Dankzij veel aandacht voor SEO, worden de recepten van de De Hippe Vegetariër op Google bijzonder goed gevonden en staan ze bijna altijd bovenaan de eerste pagina.

Verleiden met vegetarisch

small photo 1

Bij De Hippe Vegetariër staat kwaliteit en eigenheid in tekst en beeld voorop. Dankzij de communicatie achtergrond van Isabel Boerdam (CommunicatieTalent van het jaar 2018) en Mariëlle van Stek zijn alle artikelen van een hoge kwaliteit met veel aandacht voor leesbaarheid, aantrekkelijkheid, formulering en opbouw. Daarnaast zijn alle artikelen uitgebreid en inhoudelijk geschreven omdat De Hippe Vegetariër niet alleen een doorgeefluik is, maar bovenal een platform dat kennis en inspiratie overbrengt. Wij gaan dus op zoek naar het hele verhaal en zijn geïnteresseerd van kop tot staart. Onze passie voor het onderwerp zie je terug in ieder artikel.

Artikelen met inhoud

small photo 1 (Copy)
small photo 2

De Hippe Vegetariër werkt graag samen met bedrijven en merken die aansluiten bij de visie en het imago van De Hippe Vegetariër en een verrijking zijn voor de lezers van dit blog. Eerlijkheid duurt het langst, dus wij schrijven alleen over een product of merk als we er 100% achter staan en het product zelf zouden aanschaffen. Daarom maakt De Hippe Vegetariër altijd een weloverwogen en kritische keuze met duurzame en authentieke samenwerkingen tot gevolg. Dit wordt gewaardeerd door onze lezers: 92% staat neutraal tot positief tegenover artikelen in samenwerking met food bedrijven en vindt het prima als De Hippe Vegetariër commerciële producten test en bespreekt. Bovendien staat 77% van de lezers neutraal tot positief tegenover de kwaliteit en geloofwaardigheid van de gesponsorde content op De Hippe Vegetariër. De Hippe Vegetariër geeft je een inspirerend platform, een krachtige stem en een groot bereik bij een groep bewuste en zeer betrokken lezers. Wij maken van samenwerken een win-win situatie!

Authentieke match

btn back to top